Αναζήτηση
Filters
Κλείσιμο

Συχνές Ερωτήσεις

 

1. ΜΕ ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ COURIER ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ;

 

Οι παραγγελίες μας αποστέλλονται αποκλειστικά με τις ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ. Η χρέωση είναι €3.90  για όλη την Ελλάδα. 

 

2. ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ;

 

Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:

Α. Με κατάθεση ή ενδοτραπεζική συναλλαγή σε τραπεζικό λογαριασμό.

Β. Με αντικαταβολή. Το επιπλέον κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στο ποσό των €2,80.

Γ. Μέσω PAYPAL. Δεν χρειάζεται να έχετε λογαριασμό στο PAYPAL για να προχωρήσετε στην πληρωμή. Το PAYPAL σας δίνει τη δυνατότητα να πληρώσετε με οποιαδήποτε πιστωτική κάρτα διαθέτετε.

Δ. Με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα Visa ή Mastercard μέσω της Vivapayments.

 

3. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΑΛΛΟ COURIER;

 

Η εταιρία μας συνεργάζεται αποκλειστικά με τις ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές. Αποστολή με άλλο courier γίνεται κατόπιν συνεννόησης και μόνο εφόσον δοθεί εντολή παραλαβής από τον παραλήπτη στο courier της επιλογής του με δική του χρέωση. Σε αυτή την περίπτωση η εταιρία μας δε φέρει καμία ευθύνη για την πορεία της αποστολής.

 

4. ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

 

Ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την περιοχή. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας.

 

5. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

 

H διαδικασία για να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία είναι η εξής:

Επιλέγετε τα προϊόντα που επιθυμείτε και πατάτε προσθήκη στο καλάθι. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας επιλέγετε το εικονίδιο-καλάθι, πάνω δεξιά της οθόνης σας. Έπειτα συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής.

Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πρέπει να επιλέξετε ότι αποδέχεστε τους όρους επιλέγοντας το κουτάκι στο «Παρακαλώ αποδεχτείτε τους όρους της υπηρεσίας πριν από το επόμενο βήμα.» και τέλος να επιλέξετε το πεδίο «Ολοκλήρωση Παραγγελίας».

Αφού έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς την παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με τον αριθμό της παραγγελίας σας και τα προϊόντα της παραγγελίας σας καθώς και τον κωδικό εντοπισμού του δέματος σας.

 

 

 

6. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;

 

Παραλαβές γίνονται από το φυσικό μας κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, που βρίσκεται στην περιοχή της Μπότσαρη, στην οδό Αναλήψεως 16. Το ωράριο του καταστήματος είναι 10.00-18.00 από Δευτέρα εως Παρασκευή.

 

7. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

 

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται δεκτή εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή της.

 

8. ΕΝΤΟΣ ΠΟΣΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

 

Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής κατάθεση ή ενδοτραπεζική συναλλαγή σε τραπεζικό λογαριασμό, η εξόφληση πρέπει να γίνει εντός 3 εργάσιμων ημέρων διαφορετικά η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα.

 

9. ΓΙΑΤΙ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

 

Σε περίπτωση που τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε συμπληρώσει (τηλέφωνο, email) είναι λανθασμένα και δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, η παραγγελία ακυρώνεται.

 

10. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΣΩΣΤΑ;

 

Για να είναι επιτυχής η ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει να πατήσετε το πεδίο «Ολοκλήρωση παραγγελίας» και να λάβετε το επιβεβαιωτικό e-mail με τα στοιχεία σας και τον αριθμό παραγγελίας. Εάν δε λάβετε e-mail σημαίνει ότι δεν την έχετε ολοκληρώσει σωστά.

 

11. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ;

 

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 2312.200.228 από Δευτέρα εως Παρασκευή 10:00-18:00.

 

12. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ; ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΕΩΣΗ;

 

Μπορείτε να επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή και να πληρώσετε στο courier κατά την παραλαβή. Το επιπλέον κόστος που επιβαρύνεται ο πελάτης είναι €2,80.

 

13. ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΣΤΟ E-SHOP ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;

 

Οι τιμές που αναφέρονται στο site είναι τελικές τιμές μαζί με το Φ.Π.Α. και είναι ίδιες με αυτές που ισχύουν για αγορές από το κατάστημα.

 

14. ΠΟΥΛΑΤΕ ΧΟΝΔΡΙΚΗ – ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ;

 

Δεν διαθέτουμε τιμές χονδρικής. Ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα τιμολόγησης με φορολογικό παραστατικό "Τιμολογίου Πώλησης", εφόσον γίνει προεξόφληση της παραγγελίας. Για παραγγελίες με έκδοση τιμολογίου δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ως τρόπου πληρωμής η αντικαταβολή.

 

15. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ;

 

Επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία και σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την αγορά.  Σε περιπτώσεις ελαττωματικού, κατεστραμμένου ή λάνθασμένης αποστολής προϊόντος τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση επιβαρύνουν τον παραλήπτη.

 

16. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ;

 

Πραγματοποιούνται αποστολές στην Κύπρο. Η παραγγελία γίνεται είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email. Το κόστος αποστολής υπολογίζεται ανάλογα με το βάρος και τον όγκο του δέματος. Η πληρωμή γίνεται αποκλειστικά μέσω PayPal.

 

17. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ;

 

Δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό για να πραγματοποιήσετε κάποια παραγγελία.

 

18. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ;

 

Δωρεάν μεταφορικά ισχύουν για παραγγελίες καθαρής αξίας από 100 ευρώ και άνω και μόνο για την Ελλάδα.

 

19. ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ;

 

Για την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας δεν είναι απαραίτητη η εγγραφή στο site μας. Μπορείτε να προχωρήσετε σε οποιαδήποτε αγορά ως απλός επισκέπτης. Εάν κάνετε εγγραφή θα μπορείτε επιπλέον να παρακολουθείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας, και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις σχετικά με τα νέα του Happy Τeapot και τα newsletters.

Εγγραφείτε στο Νewsletter μας